neděle 1. května 2022

Lodní deník

Někteří jste se mnou už opravdu dlouho. Plavíme se spolu 12 let ve vodách mytologie. Jsme na výpravě za tím, co promlouvá v umění. To, co nás přesahuje a inspiruje, to nás drží nad vodou. Z vln vytahuji pro vás kouzelné talismany.

Je to naprosto autentická, živá a upřímně sdílená výprava za poznáním. A zapsala jsem všechny objevy, které jsem dosud na téhle cestě zahlédla. 

Mám zase co nabídnout, tentokrát tři nová kyvadla: 

Velké kyvadlo. Drahokamová receptura Léčitel, Aesculapius (Pyrit, Fluorit, Onyx, Obsidián, Smaragd):

Orgonit od Hopley, forma: kyvadlo velké buclaté, receptura: Aesculapius


Velké štíhlé kyvadlo. Drahokamová receptura: Horus - bůh světla, vítěz nad temnotu. Kombinace kamenů: Apatit, Brazilit, Heliotrop, Pyrit:


Orgonit od Hopley, forma: kyvadlo velké štíhlé, receptura: Horus



A mini kyvadlo, drahokamová receptura Nathanael (Ametyst, Granáty české, Chalkopyrit, Fluorit), zdobeno bílým zlatem, kouzelné duhové efekty!

Orgonit od Hopley, forma: kyvadlo mini, receptura: Nathanael


Kyvadla jsem opatřila kvalitním nerezovým řetízek s křišťálovou kuličkou na konci. Karabinku lze  odepnout. V těle kyvadla je zapuštěné masivní nerezové poutko, neexistuje možnost vytrhnutí. Kyvadla jsou pochopitelně vymazlená do detailu. Zašlu v dárkovém balení (sáček, peřinka s peříčky, letáčky s informacemi). Skvělý dárek. Anebo udělejte radost konečně sobě, po tom všem.

Podrobné specifikace kyvadel jsou dostupné v katalogu.

Objednávku nebo dotaz mi prosím napište e-mailem na:

pamawangmo@gmail.com