úterý 3. listopadu 2020

Podzimní momenty

 

Orgonit
Orgonit od Hopley, dvojitý floral, receptura: Nebeský Zvon

Orgonit


Nebeský Zvon jsem dokončila na přání, v té parádní mohutné verzi dvojitého floralu, určeného k zavěšení do prostoru. (Tak to mám nejradši, když se odvážíte jít do něčeho většího.) Všechny ty živé barvy, které vidíte, jsou pravé kameny a minerály: modrý je Azurit, fialový Ametyst, růžové jsou Rubíny a Rubelity. Průhledný střed nese světlounkou Záhnědu. Nebeský Zvon už někde těší svou paní. Já děkuju!

Dělala jsem teď i dvě kyvadla, jedno s kameny podle horoskopu a jednoho koníčka (Equus):

 

Orgonit
Orgonit od Hopley, kyvadlo velké štíhlé, receptura: Equus

Orgonit
S kameny podle horoskopu: Rubín, Snaragd, optický Kalcit..

 

Dalších pět pokladů vám ještě nafotím, případně můžete nakouknout na facebook. Potřebovala bych pěkné světlo ve dne. Nevím jak u vás, tady je mlha nebo tma. Mlha není na focení orgonitů, které se rády třpytí, nic moc. Ráda se třpytí i naše duše, ale na to musí mít klid. Fakt je, že ten klid teď moc nemáme. Spíš je to naopak: "příliš mnoho míčků ve hře", jak mi trefně přišlo e-mailem. Takže jestli vám teď nejde psát poezie, malovat obrazy, prociťovat energii, mluvit, myslet a podobně, nic se nelekejte, postižení je globální. Je dobře vidět, kde život oplývá hrdinstvím. Kázeň je super, ale buďme sami k sobě vlídní. Přeju hodně zdraví a rozumu nám všem. 

 

Ze Slunečních Stupňů, těch pod vládou znamení Štíra, jsem pro vás vytáhla aspoň a zatím tyhle dva:

Scorpio 2° DESTILÁT TOHO NEJLEPŠÍHO  1:11 25.10.2020, Brno

Scorpio 11° NADĚJI TONOUCÍMU   0:27 03.11.2020, Brno


Snímek noci, když jsem psala Scorpio 11°



Budu ráda, když mi napíšete na pamawangmo@gmail.com.